show me volume



Nya favoritmascaran på bilden! Fick den av mamma när de varit i grekland, vet faktiskt inte om den finns att köpa i varberg, haha. Men underbar är den i alla fall, Show me volume mascara från GOSH.

Idag var jag uppe på benen igen & kämpade mig igenom skoldagen. Har 7 lektioner på onsdagar & dagarna går allt annat än snabbt som ni kanske förstår.
Till sist tog skolan slut så jag följde med till Linnéa för lite plugg tillsammans med henne.
Sedan blev det träning och efter den samlades alla som tränat i caféet där vi delade på helgens vinst; massa godis! Satt lite lagom fint efter träningen, haha.

Nu ska jag strax sova. Torsdag imorgon vilket betyder snart helg, WEHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback