lite nystart här på bloggen!


Den nya designen är helt klar & några nya kategorier har tillkommit. Nu gäller det bara att komma ihåg att byta kategori på de inläggen som inte handlar om min vardag. Jag ska även försöka ta lite mer bilder till bloggen, kanske outfits lite oftare? Det tar ju inte många minuter att ta en bild, och de gör ju ett inlägg så mycket roligare!

Kategorin "dagens" är helt ny & jag ska se ifall jag trivs med den. Där tänkte jag lägga upp lite olika saker, t. ex. låtar, stilikoner, snygga killar och även skämt, fina ord & annorlunda händelser. Även om kategorin heter dagens så kommer jag antagligen inte hinna/orka uppdatera den varje dag, utan när jag har inspiration, ork & lust.

Ni får gärna slänga in en komentar om det är nåt ni önskar/undrar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback