kommer sova gott inatt


// Haha, lite lagom fina bilder såhär på kvällskvisten! //

Friluftsdag i ösregn. Vi nior skulle ta hand om de yngre & en del av dem var allt annat än gulliga. Hahaha, herregud behöver jag säga mer?
Genomblöta var vi när vi slutade vid 12 & drog hem till Julia. Där blev det ett välbehövt bad i jacuzzin & massa chillande. Liiiiiife ♥

Efter det blev det träning (som började med en springtur då jag & ronja ägde hela skogen!). Lite annorlunda var träningen då vi mer brukar träna styrka än uthållighet, men båda är viktigt såklart!

Lite idol, en lång dusch, nyrakade ben & min älskade säng på det & ni kan vara säkra på att jag kommer sova som en stock!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback