fin helg!

Fredagsmys med Linnéa, frisörbesök, lunch på paganini med c, l & j, grym kväll med tjejgänget, chillsöndag, wic-match med thea, skidreseplanering hos malin, chillkväll med julia, emma, fredrik & jesper och nu taggar vi spontanlan med julia & emma!

Det var min helg väldigt kortfattad, men den är ju inte helt slut än. Studiedag imorgon som sagt! Funderade att åka till göteborg med några av tjejerna men bestämde mig för att spara pengarna & stanna hemma med matteboken. Vet inte om jag kommer orka med den dock, haha.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till i alla fall, har blivit för sent de senaste dagarna (kommit i säng mellan 3 & 4, inte braaa). Så jag slocknar nog i julias soffa inom en snar framtid, haha!

Får väl bjuda på en fin liten cambild bara för att jag inte orkat plocka fram kameran någon gång denna helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback