ta tag i min dag


Fick ett litet ryck igårkväll att fotografera så jag tog ett par bilder, bl. a. denna ovan & den i förra inlägget. Blev inget med tjejerna så jag var ju tvungen att fördriva tiden på något sätt!

Nu ska jag alldeles strax dra mig upp ur den varma sängen & börja packa. Först lägga undan lite sommarkläder till resan (är på väg till värmen om en vecka!) och sen packa till mamma och åka dit. Ska väl försöka hjälpa till att tapetsera rummet en del också, men jag har en känsla av att jag kommer vara med i vägen än uppskattad, hehe.

Tjugo i två är det sen samling & laget drar till Halmstad för andra seriematchen i div 3. Denna gången mot Nissan och jag är både nervös och taggad. Imorgon blir det seriepremiär i 2a-serien också, och jag ska tydligen spela center. Galet nervöst om något eftersom jag inte spelat center på match på drygt ett år!

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback