it's right in front of you



Det blev en bloggfri vecka, fråga inte varför. Har inte haft något alls i skolan så jag har väl chillat för mycket, I guess. Kan dock inte komma på nån stund denna veckan som jag inte gjort något alls. Nä nu ska jag sluta va så förvirrande, haha.

Lite snabbt vad jag hittat på denna vecka låter ungefär såhär: filminspelning i skolan, träning med damerna, lite mera träning, chillande med tjejerna, wic-match med Ronja & Amelia, nedpackning av rummet (äntligen ska vi sätta igång & tapetsera osv!) och lite mera träning.
Kom hem från veckans sista träning för några timmar sen, och fick en sån energikick att jag aldrig kommer kunna somna. Borde sovit för länge sen men jag är så taggad på denna helgen att jag inte kan. I-landsproblem big time!
Imorgon efter skolan ska jag & isabelle först planera lite och sen hålla i en träning för min lillebrors innebandylag. Det ska bli jäkligt kul men lite nervöst med, tänk om de är bättre än mig? Hehe får hålla tummarna att det inte är så!
Taggar första seriematchen i division 3 på lördag också! 3 x 20 min effektivt spel & spelare i alla åldrar blir det, ganska stor skillnad mot flickserierna vi spelat i tidigare med max 93:or och 3 x 15 min oeffektivt (heter det så haha?)... Lite småläskigt det med men jävlar vad kul att spela seriematch!

Nu måste jag försöka somna, annars blir det nog en tuff skoldag imorgon. Lilla jag är van vid min skönhetssömn & när den uteblir så blir det kaaos, heheeh.

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback