6 oktober 2011

Ingen lyckas överraska sin syster som jag! hohoho...


Oj vad bloggen har blivit bortglömd i veckan! Trodde faktiskt att jag hade bloggat någon gång sen i söndags, men tydligen inte. Mycket just nu, haha.

Sen ni senast hörde av mig har jag tränat massor, ätit en kanelbulle (och lite annat också, hehe), pluggat, vart med malin och bakat riktigt läckra kärleksmums med henne och linnea som tyvärr skulle säljas för att tjäna pengar till klasskassan.. ;)

Idag har jag & malin fixat & donat litegrann (hemlis med vad, hihi) och vi hann även plugga en del.

Ikväll blir det ingen träning för min del & det känns helt konstigt, tränar ju alla vardagar annars. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på, haha.

Imorgon är det fredag & bloggdesign till Camilla står på schemat efter att skolan är avklarad. Ska bli riktigt kul & jag känner på mig att den kommer bli sjukt snygg!

Kommentarer
Camilla säger:

Med dina talanger kan ju inte bloggen bli mer än super snygg ;)!

2011-10-06 | 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback