tradition


Ljus som egentligen är röda, snöbollsljus och bricka, inköpt idag. Ni får se några andra saker jag köpte imorgon!

Började dagen med ett väldigt konstigt besök på lbs med sally. Vi skulle kolla teknik men när vi säl sitter där med 30 st datornördar får vi reda på att det är spelteknik och att vi ska testa på att programmera ailienspel, hahahaha.
Sen kollade jag teknik, natur och estet. Väljer just nu mellan natur och teknik, men tror att jag kommer hamna på teknik till sist.

Efter detta satte jag, camilla, malin och linnea oss på en buss fylld med bönder. Sen gick vi runt på gekås hela eftermiddagen och avslutade visiten som vanligt med burger king. Vi har gjort detta i fyra år i rad nu, galet!

Nu är jag så sjukt trött, och dessutom stör jag mig nåt otroligt på min syster som ligger i min säng och berättar spökhistorier för sig själv. Tror dessutom att jag är huvudpersonen, hehe. Inte ens mitt rum är privat plats längre, jag orkar inteeeeee.

Kommentarer
Anonym säger:

Hahhahahha jävel

2011-12-01 | 08:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback