igång igen



k u l  a t t  a l l  s o l b r ä n n a  f ö r s v u n n i t  l a g o m  t i l l  s i m h a l l e n  i m o r g o n ,  h a h a

Efter en lite konstig dag i skolan skulle jag plugga med Linnéa. Hon och jag är kanske inte bästa pluggduon eftersom det alltid slutar med att vi inte ens börjar.. hehe lite konstig mening där, men ni förstår. Man sitter där i soffan och har massa att prata om, inte fasen kan man plugga då!

Angående rubriken, så var det andra träningen efter det lilla uppehållet för mig idag. Även fast det inte varit så jättejobbiga träningar så sitter träningsvärken där den ska nu, haha. Känner mig ruskigt otränad, men joggingen gick bra, och det gjorde väl resten av träningen med så det är bara att kämpa vidare. SM nästa helg & jag hoppas som satan att jag får spela! Men det märker vi.

Nu ska jag släcka ned här, fastän klockan bara är 10 så är jag så sjukt trött. Haha jag är en person som gillar att sova, kom jag & thea fram till innan. Men, men, det finns ju inget bättre än att krypa ner i de nytvättade lakanen under duntäcket när man både är slut i kroppen och supertrött i huvudet. BIGLOVE!

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback