4 seasons turning into 1


haha konstig bild jag redigerade nyss. Mina favoritbilder från alla årstiderna i en outskiljaktig röra. Me gusta mucho.

Nej, shit vad jag har varit konstig idag. Det lugna tempot på semestern krockade med skolstressen & allas snack om halloweenfest som man missat mm gjorde mig till en lite förvirrad person. Hela eftermiddagen och kvällen har hittills tillbringats på min säng i mitt rum här hos mamma. Först pluggade jag & sen redigerade jag klart semesterbilderna.
Har alltid hatat detta rummet, ända sen vi flyttade in för ett år sen, men nu har allt förändrats, haha! Vi (eller snarare mamma & Janne) har tapetserat om till en underbar fondvägg med pioner (alla tjejers favoritblomma? min iaf!) och resten av väggarna är vita. Jag älskar det verkligen! Hela rummet har fått ny lyster och helt plötsligt vill jag inte gå härifrån.
Att vi bytt elementet är ju såklart också ett plus. Temperaturen låg på ca 15 grader i mitt rum hela förra vintern men nu är här varmt och gott!

Ska gå ner och umgås lite med min mamma nu och sen sova tidigt. Tuff vecka framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback