vinstmatch & tröttsöndag

Släpade mig upp vid 7 efter fem timmars sömn & gjorde mig iordning innan jag cyklade till swc. Mötte upp några från damjuniorlaget & några från mitt lag, vi hoppa in denna matchen eftersom att de bara hade tre spelare, hehe.
Vi mötte Göteborgs 96:ors distriktslag, alltså de bästa i göteborg. Matchen var väldigt jämn, svettig, rolig och med mycket högre tempo än jag är van vid.
Vi vann till sist med 2-1 och jag är nöjd med hur jag spelade med tanke på att det var första gången jag spelade med juniorerna & att jag inte har tränat innebandy på två veckor.
Efter matchen stack jag, julia, thea & denise till mcdonalds (hihi skåpigt av oss!;). Sen blev det sista gudstjänsten innan konfirmationen för mig.

När jag kom hem från kyrkan var jag så otroligt trött att jag först halvsomnade vid köksbordet, sen gick jag upp och la mig i sängen där jag sov i två timmar, haha. Dock känner jag mig inte så pigg nu ändå så jag kommer nog kunna somna ikväll ändå. Dock blev både engelskaplugg & städning (måste städa rummer hos mamma också, städade hos pappa igår) uppskjutet till imorgon. Fråga inte hur jag ska hinna med allt det men det löser sig imorgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback