utvecklingssamtal & joggingtur


Christina Grimmie - Grenade. Så sjukt duktig!

Igår glömdes visst bloggen bort! Satt hos Julia med henne och Linnéa med matteböcker och asienkartor. Idag blev iaf matteprovet avklarat, underbart!
Pluggade lite när jag kom hem från skolan, sen blev det utvecklingssamtal som gick bra. Mamma & min lärare fick dock någon konstig idé om att jag skulle börja spela massa gitarr och läsa tjocka böcker på spanska, ye sure haha!

Vintervädret vi har haft i veckan har börjat ge sig och jag stack ut på en springrunda på drygt 3 km. Ganska nöjd för att vara första för i år.

Nu blir det strax grey's anatomy! Förresten om ni också stör er på bildlösa inlägg - min kamera har gått sönder! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback