städning med håkandunk


hehe såhär snygg var jag när jag städade innan!

Följde med hem till camilla efter skolan där vi åt nyttigt mellanmål (bara för att vi är så duktiga!;), pluggade och pluggade inte, i solen hela tiden. Fin eftermiddag med trevligt sällskap!
När jag kom hem var jag riktigt duktig igen och städade mitt & jannes badrum, bara för att han är trött på att alltid göra det. När jag ändå var igång städade jag mitt rum också.

En promenix med Malin blev det också. Vi gick runt, satt på ett par gungor & pratade i 1,5 timmar och träffade fotbollstjejerna. Ganska nice det med kan jag berätta!

Nu hade jag lovat mamma att baka bröd men hon hade nog listat ut att jag skulle ångra mig så hon köpte istället, gulle henne!

Förresten har håkan hellström följt med mig genom städningen och just nu med, ska på hans konsert i sommar & har börjat lyssna på honom på riktigt nu. Sjukt härlig musik!


Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback