mammas dag


osminkad elin med nyfärgade fransar


Jag och syster överraskade mamma med ett iphone-skal i morse, hon har pratat om att köpa ett i några veckor nu.
Efter frukost åkte vi till mormor där det blev lunch, fika och flyttpackning, hon ska flytta om en vecka typ.
Fick se mormors nya lägenhet också, superfin!

När jag hade kommit hem stack jag till Malin för att färga ögonfransarna. Linnéa var med också & det blev en del prat med igentejpade ögon, hehe. Måste väl säga att fransarna blev ganska bra, inte helt kolsvarta men ändå mycket mörkare.

Nu ska jag bara sitta här och chilla på livet, imorgon börjar en underbar skolvecka som typ tar slut på tisdag (ska hålla i småbarnens vandringsdag på onsdag). Bara 7 riktiga skoldagar kvar nu, det är sjuuuukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback