culture of the west coast

                     
                   
                   
                    
                   
                                                          hehe aningen suddiga mobil- (turist-) bilder...
Denna helgen är det ett stort surfevent här i varberg & det händer massa saker vid fästningen, apelviken, socitén mm. Jag tog min kära longboard och rullade ner dit med linnéa och camilla. Där nere mötte vi jennifer & sen också julia. Vi tittade på lite beach volleyboll, en fotoutställning, skate och lite surfkläder. När det regnade hoppade vi på strandtåget (litet minitåg som går på strandpromenaden) och satt där en stund. Kände mig som sju år igen, haha.
Sen gick vi till mignon där vi spenderade resten av eftermiddagen, för min del med en vaniljlatte och macarons. Det regnade sjukt mycket så stan blev snabbt folktom & jag och julia fick skjuts hem av hennes pappa.
Riktigt mysig eftermiddag trots vädret måste jag säga!

Nu ska jag strax äta lite & sen bär det nog av till camilla i regnet, mys & kanske lite melodifestival. Låter helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback