chilling torsdag


Längtar tills jag kan använda dessa snyggingarna igen...

Började dagen med lite so, sen orientering, hem & duscha och äta, kom till skolan och fick reda på att spanskan var inställd så det blev ett litet hål. Svenska, matte och sen elevensval vilket betyder öva på låten. Jag kanske har missat att berätta det men jag & tjejerna ska sjunga på avslutningen & det kommer bli super!

Skulle plugga so (sista riktiga provet imorgon!) i eftermiddags men jag orkade faktikst inte. Satt & slöläste mina anteckningar med Håkan i hörlurarna. Har lyssnat järnet på honom nu det sista & taggar inför konserten i sommar, wiie det blir bäst!

Lite träning & så massa prat efter det, trevligt trevligt!
Nu har jag precis duschat & innan det en superfin måltid á la Hanna & Elin (hehe gaanska gott iaf).

Förresten, ni vill säkert veta vad jag ska göra på lördag?
Jag & Hanna blev tillfrågade av våran frisör om vi ville vara modeller på lördag då det är modevisning i brunnsparken mitt i stan. Det ska bli skitkul men jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback