grym helg - liten summering

Började helgen med mys hos Jennifer med henne, Linnéa och Malin. Blev massa prat och sånt.
I fredags kväll var det min och Julias egna kväll med god mat, bio, massa godis, gitarrspel mitt i natten och allmänt chillande. Filmen vi såg hette Sanctum och är ett riktigt måste att se, herregud den är otroligt bra!
tack för den fina kvällen, älskar dig Julia ♥

Igår var det som ni såg innan innebandy hela dagen. Efter det drog jag mig till Linnéa och tittade film med tjejerna. Vi skulle se Låt den rätte komma in men det räckte att vi hade sett 2 minuter innan vi fegade ur och valde en riktigt amerikansk kärleksfilm istället. Min stora kärlek tror jag att den hette, riktigt mysig och rolig i alla fall.

Idag fick jag min första sovmorgon på flera veckor och sen hade jag riktigt mycket energi så jag städade rummet, promenerade till swc och kollade match. Sen blev det plugg i eftermiddags och till sist släktkalas hos Lisa. Supernice!

Nu laddar vi för näringslivsvecka i skolan, berättar mer om det någon annan dag för nu tänkte jag nana, puss!

får väl slänga in några snygga bilder med


Den sjukt snygga huvudrollen i sanctum, rhys wakefield ♥


syster och kusin Lisa, snygga som få! Grattis på 17-årsdagen Lisa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback