2011-03-03



Stör mig nåt otroligt på att jag inte kan lägga in youtubeklipp på min blogg längre! Någon som har något tips på vad som kan vara fel?
Här är i alla fall spotifylänk till en go låt, Pricetag - Jessie J & B.o.B

Skoldagen var ganska långsam, som alla torsdagar. På sista lektionen, elevens val, fortsatte jag & linnea med våran stop-motion film (lerfigurer, som pingu). Vi kör historien om tomaterna som går över en väg, kom ketchup så går vi, ni vet. Vi kom ända till själva mosandet och det var riktigt kul. Men vi blev tvungna att avbryta det roliga för batteriet i kameran dog. Men vi fick sluta tidigare så det var lugnt...

Nu blir det träning & sen något möte med laget, har ingen aning om vad det kan handla om men jag ska såklart dit ändå.

puss!


Kommentarer
Anonym säger:

jag vet. Jag hade samma fel på min data men det fixade jag sen ;)

2011-03-03 | 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback