hyresgäst



FREDAG!

Sista syslöjdslektionen, no:n, musiken, kontakttiden, sista riktiga skoldagen!
Efter skolan åkte jag till stan med Linnéa, Camilla och Emma. Jag fick klagat på mina gladiatorsandaler som gick sönder tredje gången jag använde dem. Det gick inte så bra för mig så pappa ska följa med & fixa det imorgon, inte riktigt vuxen än... ;)
Vi köpte också present till Jennifer som fyller år på söndag, tror att hon blir riktigt glad för vi är sjukt grymma på sånt där om jag får säga det själv, och det får jag.

Ikväll har jag varit hos min kära kusin Lisa vars pappa fyller år. Hanna & Lisa smet därifrån efter en stund så jag passade på att åka hem istället. Nu blir det en kväll vid datorn med hög musik & antagligen en ny header. Jag byter hela tiden känns det som, men det är så roligt att göra nya!
Kanske inte världens roligaste fredagskväll men man måste ju ta det lugnt någon gång för att riktigt uppskatta resten!




På tal om rubriken:
Vi har en hare i våran trädgård! Har sett den säkert 10 gånger den senaste veckan och den är inte rädd över huvud taget. Nu sitter den på gräsmattan och äter gräs, typ 2 meter ifrån mig. Ser harar överallt nu för tiden! Cyklar förbi dem hela tiden och börjar nästan tro att de förföljer mig. Hehehehehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback