testat svea strandcafé; check!

Idag rullade jag & systern min ner till apelviken & la oss där och solade. Ett dopp & lunch på svea strandcafé hann vi också med. Ost- och skinkbaguetten på bilden blev det & den var riktigt god!

När jag hade duschat & fixat mig så kom pappa hem från jobbet. Han, jag & Hanna åkte iväg och köpte med oss massa god mat som vi sen åt på en klippa ute på getterön. Supermysigt & väldigt gott måste jag säga!

Avslutar detta matinlägget med att berätta att jag nyss kom hem från Malin. Där såg vi den näst sista Harry Potterfilmen, & nu är jag taggad till tusen för premiären imorgon kväll/natt!

Sov gott ♥

Kommentarer
LINNEA säger:

SNYGG DESIGN!

2011-07-12 | 17:34:29
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback