sol, moln, regn, blåst

wiho, även jag har fått färg!

Denna dagen har varit lite konstig. Jag började med att äta frukost ute i trädgården där det var 25 grader och solsken, sen cyklade jag till stranden med familjen (första gången för i år!) där jag solade, läste Elsas Värld som Hanna lånat ut till mig och badade. Supervarmt & superfint väder!

En stund senare blev det lite små moln och till sist började det duggregna på alla som låg på stranden. Vi började cykla hemåt & då är det superfint igen, bara för att börja spöregna efter tio minuter.

Det där var dagens väderprognos

En powerwalk med malin fick jag också hunnit med & nu sitter jag i sängen med datorn, första hemmakvällen för detta sommarlovet! Lite tråkigt att inte hitta på något men ändå väldigt skönt att bara ta det lugnt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback