smögen baby

Tröja - h&m // jeansleggins - vero moda // väska - gekås // skor - converse // skärp - vet inte!



Ett litet urval av bilderna som jag tagit de senaste 2 dagarna. Om ni tittar in hos min syster (länk till höger) så kan ni se typ 100 bilder till!


Resan började igår då  vi satte oss i bilen och åkte till uddevalla & gallerian Torp. Jag & Hanna gick runt i lite affärer innan vi åkte vidare till Grebbestad.  Det var en mysig liten hamnstad där vi åt lunch. Sen rullade vi vidare igenom några olika små hamnar innan vi till sist kom till stugan vi skulle bo i. Lite senare tog vi en tripp ut på Smögen där vi tittade runt & åt middag. Vädret var verkligen hemskt så vi åkte till stugan & spelade kort resten av kvällen.

Idag började dagen med utomhusfrukost, mycket bättre väder idag! Vi åkte ut till Smögen igen. Tittade runt i hamnen & ute på ett berg precis vid havet, så himla vackert!
När vi skulle gå & äta lunch krockade jag med en tjej på bryggan, och det var ingen mindre än min favoritjulia! Det blev massa kramar, en stund på båten, en promenad & sen lunch med henne.
Sen tog jag & Hanna ett svalkande dopp, och även pappa badade innan vi satte oss i bilen & åkte hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback