SPINNING AROUND


har fått supersnygg ordning på mina smycken, love till mitt smyckesträd! vi pratar inte om trasslet

Ny vecka, ny måndag. Startade med ett stort arbete på hemkunskapen, det känns som att vi inte gör annat än sånt i skolan nu. Men det är roligare än vanliga lektioner även om det blir mycket arbete hemma.
Hade grymt kul på den lärarlösa so-lektionen med dans på borden och hög musik fram tills de andra lärarna blev arga, hehe.
I eftermiddag har jag pluggat massa böner och andra saker inför konfaprovet jag ska göra imorgon. Plugg med mig, Julia och Linnéa går aldrig särskilt bra men jag har ju en stund imorgon att plugga också. Nu blir det lite engelskaplugg och sen Top Model, loove.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback