nej, jag har inte glömt

... att jag sa att jag skulle lägga ut bilder på mina presenter, så här kommer de!


bodylotion & två parfymer som luktar helt otroooligt gott!


Superfint kort från Jennifer, block & pennor, ögonbindel man sover med, mörk choklad och en superfin berlock att hänga i mitt mood-halsband!


bio, thaimat, jacuzzi och övernattning med Juliasnygging och heldagsutflykt (någonstans jag inte vet...) med Linnéasnygging, spännande!

Förrutom alla dessa fina sakerna fick jag pengar, ansiktsmask, kondomer av malin & camilla (ett måste till en som fyller byxmynding, indeed ;), presentkort på lindex, ett par trosor (som ligger i tvättkorgen nu hehehe), en pjäxbag, en pyjamas och ett underställ.

Är mer än nöjd med alla fina saker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback