ännu ett släktkalas & lite gudstjäst på det

Denna söndagen blev det släktkalas hos pappa. William, min treårige lillebror bröt nyckelbenet igår. Han såg lite extra ledsen ut & älskade uppmärksamheten. Om nån försökte ge honom en kram backade han och sa "jag har faktiskt en fraktur i mitt nyckelben". Haha gulliga unge!

Efter att släkten hade gått hem cyklade jag bort till kyrkan och gick på gudstjänst. Har inte många alls av mina 20 gånger kvar att gå! Jag & Linnéa tog en liten omväg om willys på hemvägen och jag köpte lite småsaker. Ska bjuda hem tjejerna på fika på tisdag eftermiddag så imorgon ska här bakas!




Fick presentkort på H&M, Vero Moda och Gina Tricot, här ska shooooppas!


Fick pengar och en liten blomma också.

Nu blir det snart solsidan och sen ladda inför min sista dag som 14-åring imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback