sista advent

Denna helgen har kännts så otroligt lång, även om det varit den roligaste på länge! Har gjort så mycket saker att jag inte ens haft tid att tänka på bloggen, haha.

I torsdags efter skolan stack jag till stan med Linnéa och sen lagade vi oss kvällsmat och chillade hela kvällen innan vi kom i säng alldeles för sent. Fick i fredags uppleva hur en morgon hos andersson kan se ut, och klarade det riktigt bra tycker jag ;).
Fredagseftermiddagen spenderades hos Malin med julfika och tjejprat, sen beställde jag & min fd sambo pizza innan tjejerna kom till oss.
Igår börjades dagen med att köpa de sista julklapparna med Hanna och på eftermiddagen fikade vi med kusinerna Mia och Loisa och Loisas pojkvän Marcus. Det var väldigt kul och trevligt att träffa dem!
Lördagskvällen började med ännu mer fika hos Camilla innan vi åkte till Louise och träffade några till tjejer. Hade en skitkul kväll!

Idag har jag städat, spelat match (som gick åt helvete, haha) och sen bytt julklappar med tjejerna. Vi har haft det som tradition i fyra år nu och det är alltid lika mysigt. Lägg till lite mer fika på det så kan ni se vad min helg bestått mest av, haha. Kommer rulla fram efter jul!

Jag fick ett par örhängen, ett armband och en stoor polkagris av julia, tack!♥

 


Nu ska jag ladda om för sista veckan på sista höstterminen på furuberg, skönt men ändå otroligt sorligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback