exakt ett år sen



Förra året låg snön tjock, solen sken och vi var i mormors hus och åkte spark. Det var en superhärlig dag med massor av skratt, god mat och julfika. Idag har det varit 5 grader, mulet och jag har städat hela huset. Lite kontraster eller vad säger ni?
Har passerat 15-sträcket så nu är väl detta min framtid... Haha skooja. Men jag har ändå varit glad idag. Att städa brukar göra mig så himla nedstämd, men idag har jag på något sätt hållt humöret uppe. Gillar dagen innan julafton, nästan mer än julafton själv faktiskt. Då är det så mycket julstämning, men inga krav på att göra något.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Imorgon börjas dagen som alla julaftonar med grötfrukost (godast på hela dagen enligt mig!) framför öppna spisen, sen lunch med pappas släkt och kalle anka och kvällsmat hos mamma. Fullt upp med andra ord, men det är ju så det ska vara!

GOD JUL KÄRA VÄNNER!

Kommentarer
klara säger:

vill ha snö! :) <3

2011-12-31 | 13:10:22
Bloggadress: http://enwebblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback