bra jobbat, Elin

Sötnöt som alltid finns vid min sida ♥

En av tre måndagar som är kvar innan jul är numera avklarad!
Jag och tjejerna blev klara med filmen som vi gjort på elevens val (som blev skitbra, haha!) och så träffades nians "kör" och övade. Vi är nästan 15 tjejer som ska sjunga Beyoncés Ave Maria på avslutningen och det gick riktigt bra för att vara första gången!

I eftermiddags var jag med Malin. Vi satt och pratade, fixade några saker och skulle kolla på Top Model cycle 17. Det är den nyaste säsongen som just nu visas i USA, och det är bara sånna som varit med i tidigare säsonger men inte vunnit som är med. En del personer jag gillar, en del jag hatar, och en del som jag inte har sett innan.
Men vi hann bara kolla ungefär halva innan vi fick damp på datorn, hehe.

Nu ska jag gå och hämta min kalender och gå igenom den ordentligt. Hade bra ordning på den i början av hösten men nu har jag helt glömt av den & resultatet blev att en massa saker kört ihop sig. Man tänker "tredje helgen i december, det är ju långt till dess" så visar det sig vara om en vecka, hehe.

Ha det fint!

Kommentarer
MISS ALICIA säger:

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-10 | 21:05:39
Bloggadress: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback