alla prov avklarade!



Såhäääär glad är jag över att islamprovet äntligen avslutat denna terminens slit, känns så bra! Dessutom fick jag känna på årets första snöflingor idag, synd att de var borta två sekunder senare bara... Efter en riktigt lugn skoldag där bara provet krävde tankeverksamhet cyklade jag hem i regnet. Har suttit och letat recept på julgodis och lyssnat på julmusik medan regnet har smattrat mot fönstret. Känns så konstigt att det är julafton om fyra dagar när det fortfarande känns som oktober ute.

Såhäääär ledsen är jag över att Malin lämnar mig och detta kalla land imorgon. Men jag får väl hoppas att du får det bra på andra sidan jorden utan mig i år också! Det har varit lite svajigt mellan oss det allra senaste men nu när vi verkligen hittat tillbaka till varann känns det så tråkigt att vara utan min ängel i flera veckor. Puss på dig!♥

Nu ska jag strax ge mig ut i regnet och cykla till träningen! Alltid kul att träna men idag hade jag nog hellre suttit kvar här i soffan, haha.

Kommentarer
Mallanbrallan säger:

Åh kommer sakna dig min vän, puss!

2011-12-20 | 17:06:07
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback