look at me

Typ såhär glad är jag att min kamera är urladdad & laddaren är hos pappa...


därför får jag ge er typ såhär snygga cambilder!

 


 

Kvällen igår var supermysig! Camilla & Malin mötte upp mig och vi gick till Julia. En kille från tyskland har kommit för att bo hos dem som utbytesstudent ett år så vi sa hej till honom.

Efter en stund hos Julia gick vi hem till Camilla igen där hon fixade te & lite grönsaker, chips & dipp. Vi satt i hennes uterum (standard, haha) och pratade halva natten & sen sov vi där.

Idag fixade Camilla brunch efter att vi vaknat halv 12. Efter nån timme drog jag mig hemåt & har bara chillat resten av dagen. Var ute & gick en stund med Malin nu på kvällskvisten också, alltid lika trevligt att vara med min hurtvän!

 

Nu ska jag bara njuta av denna hemmakvällen & imorgon ska jag vara duktig. Mer om det då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback