I still care



Bilder från en fika på espresso house i måndags. Kan starkt rekomendera den grekiska yohurten med müsli!

I tisdags var jag hos carl & idas pappa på ett litet kalas för Ida som fyllde 7 år. På hemvägen såg jag Camilla & några andra av tjejerna. Hade inte träffat henne på drygt 3 veckor så det var superkul att träffa henne igen!

På kvällen träffades alla tjejerna igen för första gången på ungefär 7 veckor, helt galet länge! Vi spenderade början av kvällen på småskolans tak & sen joinade även Fredrik & Jesper och vi åkte alla till Julias stuga där vi var resten av kvällen.

Igår träffade jag Linnéa och Camilla på eftermiddagen, fick höra massa häftiga historier från USA där Camilla varit.  På kvällen var vi hos Emma och firade hennes födelsedag med en mysig tjejmiddag.

Idag har jag varit hos Malin och gjort allt & inget, och nu är Camilla här så vi ska nog titta på en film eller något.

Måste bara tillägga att ni läsare är för söta. Jag har inte bloggat riktigt på ca 2 veckor och ändå är ni kvar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback