hurtdag



Såhär ser min hurtkompis ut efter en snabbomgång i gimp. Visst är jag talangfull?

Haha ja vackert, vakert! Nu tänkte jag berätta hur duktiga jag & Malin varit idag! haha lite stolt får man väl vara ibland...

Först mötte jag upp henne & vi gick ner till stan, hon lämnade tillbaka en jacka & vi gick hem igen. Jag åt lite lunch hemma & sen träffades vi igen. Då var löparskorna på & vi sprang ett varv i slingan innan jag satte oss i arbete med ett fyspass. Malin har alltid sagt att hon inte får träningsvärk men det verkar som att jag har ändrat på det, hohoho.

Nu ska jag passa småsyskonen en stund & sen sticka till Camilla där det blir myskväll med henne & Malin. Sover där också så vi hörs imorgon igen Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback