förbereder tältning!



Imorgon cyklar furubergs 9:or ut till åkulla & tältar. Shit va kul det ska bli! Jag är verkligen hur taggad som helst!


Packningen går riktigt bra! Musik på hög volym gör det skitkul att springa runt i huset & leta efter saker. Måste säga att jag känner mig väl förberedd för en kall septembernatt (& för en istid också ifs). Mössa, skidvantar, halsduk, raggsockar, mjukisbyxor, tjocktröja & underställ tänkte jag sova i, och sovsäck också såklart. Hoppas verkligen inte att jag ska frysa i det, haha.

Nu har jag nyss kommit hem från stan där jag köpte godis och matsäck, jag och Camilla kommer lätt ha godaste maten imorgon kväll! Ska plugga lite nu, sen äta kvällsmat och sen träning 19.30-21.00!


Taggar till med denna goa låten!

Rihanna feat. Avril Lavigne - Cheers (drink to that)

Kommentarer
Anonym säger:

GODIS säger du?

2011-08-31 | 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback