börjar bli gammal


// Förra vinterns syslöjdsarbete invigdes i eftermiddag. Kär! //


Blir nästan rädd för mig själv, helt ärligt!
Skulle ta med kameran till Camilla innan i eftermiddag, så jag stoppade den i fodralet & tänkte lägga i den i väskan. Men där kom väl något emellan & när jag sen skulle åka kunde jag inte hitta kamerajäveln någonstans!

Nu tog jag mig en halvtimme & letade verkligen överallt (hade liksom bara varit i mitt rum och hallen). När jag var nära på att ge upp & misstänkte spöken eller liknande så hittar jag den. Gissa var?
- Jo, i strumplådan i garderoben! Hahaha jag orkar inte med mig själv!




Nu ska jag sätta igång mina letarskills ännu en gång! En stor förändring ska ske, ifall jag vågar. (eller hittar saken jag letar efter...) Nu låter det som att jag ska dra fram min burk med rosa hårfärg eller nåt sånt, haha. Jag kan lova att det inte är något sådant extremt, men en ganska stor omställning för mig. Får som sagt se om jag hittar saken som jag letar efter!

Fortsättning följer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback