wednesday

Tränade en skitkul träning innan och nu ligger jag nyduschad och frusen i sängen. Mitt hår kyler ner hela min rygg om jag inte blåser det efter jag har duschat, och det tar så lång tid att jag inte orkar så ofta. Ibland känner jag bara för att klippa av alltihopa!

Skolan var jobbig som alla onsdagar och tekniken var såklart stressig. Vi har gjort värsta arbetet med att bygga miljövänliga hus i skokartonger och idag var sista lektionen. Kan nog räkna med att sitta två timmar med det hemma, minst! Förutom det så har vi 20933902394320 andra läxor, prov och inlämningar innan lovet. Lägg till småbarnsdisko nästa fredag & få svaret: stressigt!

Säger som Emma, "jag tror jag kommer gå in i väggen."

Nu rensa huvudet med grey's, puss!

Glöm inte att ni fortfarande kan ställa frågor i frågestunden (helst inte om historia dock...)

Kommentarer
Emma säger:

Haha, vi kan gå in i den tillsammans (;

2011-04-06 | 21:59:09
Bloggadress: http://emmahjalmarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback