kioskmongo i swc & grillning på ankaret

Vaknade av att Ronja ringde mig. Hade glömt att jag skulle jobba i kiosken i swc & sov hos linnéa så det fick bli snabba ryck att packa ihop och dra dit. Var väl inte världstaggad på att sitta i kiosken flera timmar men hade ändå riktigt trevligt med Nathalie & Anna. Vi drog dock nitlotten och fick sitta inomhus medan de andra satt ute i solen och stekte...

På kvällen träffade jag en massa snygga tjejer från laget och så blev det grillning på ankaret. Marchmallowsen var slut på kvantum så jag, Thea, Denise, Louise & Louise grillade skumbananer, Ahlgrens Limousiner (?), sockerbitar och några ovala banangodisar, en riktig delikatess blev det!
Vi hann med att prata med en norsk, kasta stenar och vara lite allmänt konstiga också. När grillarna nästan var kallna gjorde vi upp en lägereld bestående av grillpinnar, gräs, kartonger och massa kvitton. Varmt & gott blev det men shit vad alla mina saker luktar rök nu!
När det blev för kallt att vara ute cyklade vi hemåt och kvällen avslutades med att jag, Denise, Louise och Thea satt i Denises rum och chillade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback