trött

Har inte varit så trött idag, fastän jag inte sovit så mycket i natt. Lanet var verkligen topp! Julias stuga var ett perfekt ställe att vara på, och jag gick på överenergi hela natten pga all träning så jag höll mig vaken utan problem.
I morse segade vi massa, Camilla åkte hem vid elva & vi andra åt frukost halv ett typ. Sen chillade vi hela dagen, gjorde verkligen ingenting nödvändigt.
Vid fem kom jag hit till mamma, hjälpte henne lite med äppelpaj & kyckling. Vi har några fd grannar här nu, det är kul att träffa dem igen nu när vi flyttat.

Nej usch vilket tråkigt inlägg, jag är för trött helt enkelt. Ska upp för det första konfirmationsmötet imorgon, så jag ska nog lägga mig strax. Blir ett inlägg innan konfan, så vi hörs då.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback