Today's






jacka - h&m
halsduk (Ny från Stockholm!) - Zara
kjol (Ny från Stockholm!) - Idiska
Skor (också nya från Stockholm!) - Ohio
tights - h&m


Efter skolan åkte jag hem & diskade. Mamma hade bett mig om det & det var ganska hemskt. Jag hatar att diska, det finns verkligen inget äckligare! Hahaha.
Sen mötte jag upp Malin som hade fått lite "picknick-ryck" och vi åt gifflar & drack saft på en sten mellan våra gator. Sen gick vi våran vanliga promenad i höstsolen. Väldigt mysigt var det! Nu ska jag plugga engelska & no och sen blir det självklart ullared, haha.
Förresten för er som undrar vad jag köpte i stockholm. Förrutom det jag visade idag så köpte jag ett par chinos-leggins & en tröja. Ni kommer garanterat få se det som dagens i veckan. Jag klarar inte av att ha nya plagg liggande många dagar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback