ben, jerry & tjejeftermiddag

Direkt efter skolan trotsade jag & Julia vädret. Vi cyklade i ösregnet till willys där vi köpte en underbart god Half Baked Ben & Jerry's. Den smaskade vi i oss och sen kom de andra tjejerna. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, men så är det alltid. Vi lyssnade på lite musik, kollade topmodel, pratade, tittade i gamla skolkataloger & skrattade såklart.
Mamma hade kommit här om i eftermiddags (är hos pappa nu) och lämnat innebandysaker och datorn, men tyvärr ingen mobilladdare eller strömsladd till datorn så jag tar nog en promenix dit senare eller imorgon.

Förresten så ska jag träffa mina kusiner, Loisa & Mia imorgon med. Har inte träffat dem på väldigt länge så det blir kul!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback