två dagar


De ända som ville vara med på kort igår när vi fikade på mignong direkt efter skolan. Chokolatte♥

Hahaha random bild jag hittade på mobilen. Ser ut som att linnea försökte fota när jag fönade håret på julia när vi färgat hennes hår...

Gårdagen var riktigt toppen! Direkt efter skolan åkte jag, Linnéa, Julia, Malin & Camilla ner till stan. Vi fikade & tittade i affärer. Vet inte om det var kaffet, övertrötthet eller fredagslycka som gjorde att jag drog med alla till en liten garnaffär utanför stan, haha. Hem fick jag iaf en fin mössa, ett diadem & självklart ett garnnystan från garnaffären.
Stack hem & hämtade lite saker innan jag drog till Julia igen. Där blev det pizza med henne, Linnéa & julias sjukt tuffa lillebror Axel. Efter det bakade vi torra muffins. Jag var fortfarande helt hyper & fick vara elvisp. Julia tvingade mig att lugna ner mig för att jag skulle få färga hennes hår. Till sist satt iaf Julia i badrummet med sitt hår helt i mina & Linnéas händer. För er som vill veta resultatet kan jag säga att vi borde bli frisörer! Mohaha

Idag har jag varit på konfamöte som var väldigt segt.. Men nästa helg taggar vi läger!
Ställde in kvällens planer för att ta det lite lugnt. har kommit på att man kanske behöver en lugn kväll i månaden iaf.. ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback