sparbanken wictory center ♥

Jag bara älskar swc! För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är den stora hallen som Warberg ic byggt i år. Där är en plan med läktare & två planer till i rummet bredvid. Det är nästan alltid någon som tränar eller spelar match. Där händer saker hela tiden alltså, love it!

Nu har jag precis duschat. I eftermiddags var jag med Malin, Camilla & Emma. Det var riktigt mysigt!
Sen var det träning som precis som vanligt var väldigt rolig. Jag börjar lära mig skjuta med min nya klubba så jag kanske ska behålla chillbladet ändå istället för att byta till double curve. Efter våran träning spelade p96 mot capricorn (ett annat varbergslag) och jag kände mig lite tvungen att kolla. Tyvärr vann inte wic men whatever, det var ju bara träningsmatch.

Nu ska jag kolla grey's & tagga första seriematchen på söndag! Greeeeat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback