loved Friday

Äntligen är det fredag! (& jag har glömt strömsladden till datorn hos mamma, 20 % kvar....)

I skolan kändes det som att allt var emot mig. En lapp från min hatade dalahäst smälte under strykjärnet & jag fick reda på att om jag inte missat en uppgift på a-delen på matteprovet hade jag fått mvg. Surt eller vad?
Men efter skolan var det bättre, hela skolveckan är ju slut! Var med alla tjejerna hos Julia. Jag kom på att det är vårat chillarställe där jag tillbringat de tre senaste fredagarna, haha.
Vi va ute och gick lite med Millie också & det hände massa konstiga saker för alla var helt överglada & trötta. Vi hörde att ett par byggarbetare sa om oss "är de inte nyktra eller?" Hahaha.




Eftersom att datorn dör snart så blir det inget inlägg imorgon innan dm, men jag ska försöka fixa sladden tills kvällen så ni får höra hur det gick!
Puss!

Kommentarer
malin säger:

hahaha så kul man kan ha! :D <3

2010-10-01 | 19:47:10
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback