Bloggen lider, jag vet.

Det är dock såhär det kommer vara nu i höst är jag rädd. Innebandyn (tar ca 6 timmar/vecka) och skolan tar all min tid. De kommande dagarna & nästa vecka har vi engelskaprov, musikläxa, no & idrottsprov, engelskaläxa & historiaprov. Ni hör kanske hur fullt upp jag har?
Men ibland får jag ju så klart lite tid över. Då känner jag faktiskt inte alls för att blogga eller sitta vid datorn. Man måste ju få umgås lite med kompisarna och så.

I eftermiddag hade jag lite tid över (fast egentligen borde jag väl pluggat..). Jag & Linnéa trotsade istiden som kommit och cyklade ända bort till fyndmagasinet. Vi köpte godis till konfalägret. Fan va kul det ska bli med läger! På fredag eftermiddag åker vi minsann! Guuuld.


Till detta stället ska vi på läger. Visst ser det fint ut?!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback