Helg, härliga helg!

Så var denna skolveckan slut, gud vad skönt säger jag bara! Har inte haft några läxor alls denna veckan och har inte pluggat någonting. Men nu har jag kommit på att jag har massa saker att göra nästa vecka så jag får nog börja plugga på de proven och läxorna nu. Men inte tänka på skolan när jag har så mycket kul framför mig!

Lördag: Plugga, hitta på något på kvällen ?
Söndag: Kyrkan, match, fira pappa
Måndag: Plugga...
Tisdag: Gekås!
Onsdag: plugga... Träning!
Torsdag: träning, Harry Potter-premiär!

Gekås och Harry Potter kommer bli bäst!
Gekåsär tradition med tjejerna, nu tredje året i rad. Alltid lika kul att flumma, slösa pengar och skratta. För att inte tala om burgerking där utanför... Händer alltid något galet där kan jag säga! Är det inte en gekås-bög så är det papperskronor och galna låtar, haha. Love you gurls. ♥

Och så Harry Potter. Hur länge har man inte längtat efter den? Jag och Linnea har kollat bio capitols hemsida var & varannan dag i flera månader efter biljettsläpp och till sist fixade Linnéa perfekta platser åt mig, henne och Emma. Guuuld!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback