en dag på gekås kan vara konstig, problemfylld eller helt underbar

Eller så är den allihop samtidigt!

Denna dagen har verkligen varit awesome samtidigt som den var fylld med problem. Vi hade skitkul inne på gekås med upprop i kundradion, kondomkrig (ja, vi är mogna!) och massa annat knäppt. Uppropet i kundradion stod jag, Malin och Linnéa för. Vi tyckte att Julia & Camilla hade segat runt på sminkavdelningen för länge så vi tog i med hårdhandskarna.
"Gekås kundradio, ett meddelande till Camilla Huss, Julia Mossbrant och Sture Svensson som ombedes gå till kundtjänst där Malin, Linnéa och Elin väntar!"
Ingen Sture var med men vi ropade efter honom ändå :D

Det stora problemet var att swedbank dampade och ingens bankkort funkade. Camilla hade inga kontanter, jag & Malin hade lite var & Julia och Linnéa ganska mycket så vi fick halvt tömma våra korgar, låna pengar av varandra och vända utochin på fickorna efter enkronor. Jag hade hittat ett par snygga leggins och en fin kofta som jag inte kunde köpa för att pengarna inte räckte. Fick även tömma ut massa onödiga småsaker som jag inte behövde.

Men men. Till sist fick vi våra hamburgare på burgerking, lätta shoppingpåsar (fast jag la sakerna i väskan för att spara pengar... ;)) och en jävla massa skratt med oss hem.

Har sagt det förrut, säger det igen: Våra gekåsresor blir alltid långt ifrån normala, men alltid underbara!




Mina små fynd: m&m:s ♥
rakhyvlar
kajal
underbar parfym som luktar tuggummi
trosor
+ present till lillebror & lucianattlinne

Nu: DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback