Still alive

Hej på er.

Klassfesten igår var riktigt rolig! Vi har bra sammanhållning i klassen & alla hade kul! Det började med lite lekar i lag (mitt lag kom på plats nio av tio, haha) & sen tacobuffé inne på restaurang borggården. Det var supergott! Sen blev det dans där inne & prat ute. Det var helt perfekt väder ( sol, vindstilla & ca 15 grader) och helt sjukt varmt där inne. Så det var skönt att sitta där ute, prata & kolla på havet med klasskompisarna. Underbar kväll iaf..♥

Idag var det ganska svårt att orka upp till skolan men det gick till sist. Sen efteråt åkte jag hem & städade lite på rummet & sen vidare till malin med linnea, emma, jennifer & julia. Vi satt & pratade en stund innan vi åkte till fotbollsplanen & spelade fotboll med oliver, ivar, john, max & david.. Riktigt kul var det men skumt väder. Det var varmt och solsken samtidigt som det spöregnade små, små droppar.

Nu har jag ätit lite pasta & pesto helt själv på altanen. Mamma & de andra är iväg hos några men jag ska till julia om en stund så det är ingen fara med mig.

Förlåt för ett lite tråkigt inlägg med mycket text men jag har inte sladden till mobilen med klassfestbilderna här, så de kommer en annan dag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback