sol från en blå himmel

Åh, vilken fin dag det varit idag! Jag har fått sommarkänslor 1000 gånger om.

Efter aftonbladet var jag både rikare & gladare än innan, det var så fint väder! Cyklade till Julia & hjälpte till att sätta upp studsmattan & hoppade såklart på den en stund. Vi tog många bilder men de tål inte att visas för allmänheten...

Sen vid lunch stack jag hem & åt och fotade dippie lite i trädgården. Bilderna blev sådär bra, hon är så jäkla långhårig!

Vid två cyklade jag, Linnéa, Malin & Camilla ner till hamnen & köpte glass. Årets första kulglass, supergott! Vi gick runt lite där & sen gick/cyklade vi uppåt träslöv igen. Gick till TFF & kollade på Emmas match. Jennifer var där också.

Nu, lite bildmarathon från dagen!















nougat & kiwi ♥




Denna helgen har vart underbar!


Kommentarer
Emelie - EmeliesPlace säger:

Härliga bilder :)

2010-05-02 | 20:36:18
Bloggadress: http://emeliesplace.blogg.se/
camilla säger:

glass mmm :P

2010-05-03 | 15:07:35
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/
LINNEA säger:

wonderful!

fatta hur härlig sommaren kommer bli då! :D

:*

2010-05-03 | 20:08:17
Anonym säger:

jag ÄLSKAR!! dom rosa glasögonen gud var har dy köpt dom måste ha sånna :0

2010-05-04 | 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback