sk longboardrunda

Funderar på att köpa longboard (eller har typ bestämt mig). Ska nog testa att åka lite på emmas någon dag snart för att se om det är så härligt & roligt som det verkar.

Men jag & hanna hittade för ett tag sen en "minilongboard" i garaget. En riktigt ful en men ändå något. Så innan när hanna skulle ut & fota tog jag den fula brädan och hängde med. Det gick helt ok att åka, fast den rullade inte så bra, haha. Men efter denna korta rundan är jag ännu mer sugen på att köpa en egen!



nu var det ju meningen att det skulle kommit en bild till men publishme.se är tydligen inte min vän idag..

Nu ska jag försöka fixa en ny header som kommer upp snart! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback