SHOPPINGDAG!

Nu är jag hemma efter en superbra eftermiddag på gekås! Plånboken har blivit några kilon lättare men jag är nöjd med alla sakerna jag har köpt. Men vi sparade lite pengar genom att åka gratis buss dit, inte med mening då men busschaffören missade att ta betalt från oss & varför klaga? ;)

Lite bilder från dagen (bilder på sakerna jag köpte kommer senare!)


Nödvändig busshållplatsbild (långt ord där!)


Jag blev kär i en Hannah Montana-parfym men köpte den inte. Dels för att det kändes lite pinsamt & dels för att jag la pengarna på viktigare saker... Men gud så gott den luktade! ;)


Vi hittade massa fina sjalar men köpte inte dem heller...


Vi blev törstiga (låtsas vi). Jag hittade denna snygga hjälmen. Köpte inte den heller om ni undrar.


Linnea hittade denna lilla flaskan.

Galen dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback