seg dag

Det har inte hänt alls mycket sen jag uppdaterade sist, förrutom att jag har suttit alldeles för länge vid datorn idag. Det blir lätt så när det är kallt ute & man inte känner för att umgås med någon. Inga läxor eller prov heller, men det ska vi ju inte klaga på!

Var ute & gick en ganska lång runda med dippie. Även iPoden fick hänga med, det är så skönt att gå eller springa med musik!

Jag tycker att min blogg har blivit lite mer "vardag" än "foto" den sista tiden men har ingen riktig inspiration till att fota heller. Vädret är ju så från & till så att man knappt hinner hämta kameran innan det regnar. (jag är bäst på att hitta på ursäkter, jag vet!)

Men några gamla bilder kan jag väl bjuda på!






<3

...shit, nu får jag lite panik! Kollade på bilder från maj 2008. Jag låg på stranden & tog första doppet den åttonde. Sen var jag på stranden många fler gånger. I år har jag inte badat/varit på stranden & i detta vädret är det inget jag har lust med heller. R.I.P sommaren 2010?

Kommentarer
Emelie - EmeliesPlace säger:

fina bilder :)

2010-05-17 | 09:35:23
Bloggadress: http://emeliesplace.blogg.se/
camilla säger:

jätte fina bilder ! :D <3

2010-05-17 | 18:34:05
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback